هکران معروف دنیا
گروه هک ارتش سرخ
هکران معروف دنیا

George Hotz: سوني را به زانو درآورد...!

جورج هاتز بزرگ ترين هكر سال 2011 است. هاتز اسم مستعار است و تا به حال اسم واقعي او معلوم نشده ولي همه ما او را با هك كردن شركت سوني و دستگاه پلي استيشن 3 مي شناسيم. از آن موقع او را به عنوان هنرمند هكرها نيز شناخته شده روش فرار از زندان او شاهكاري در دنياي هك محسوب مي شود.
او توانست با استفاده از روش ابداعي خودش تمام اطلاعات استفاده كنندگان از PS3 از اسم گرفته تا شماراه حساب و آدرس محل سكونت را دربياورد و شناسايي هم نشود. هاتز اين حمله را در دو نوبت انجام داد و در هر دو نوبت هم پيروز شد و سوني را تا مرز سقوط پيش برد.
او در آوريل همان سال روش فرار از زندان خود را به صورت عمومي انتشار داد و شركت سوني را بسياركرد زيرا با اين روش بازي هاي PS3 هم كه گفته شده بود كرك نمي شوند، كرك شدند. به اين ترتيب سوني تا هنگامي كه براي اين محصول بازي توليد مي كند متحمل ضرر و زيان خواهد شد.

Robert Morris خالقي كرمي كه اينترنت را به هم ريخت ...!

رابرت موريس سال 1988 يك كرم اينترنتي طراحي كرد. ويژگي اين كرم اين بود كه نيازي به دانلودشدن نداشت و فقط با بازكردن يك سايت به سيستم كاربر منتقل و در عرض يك ساعت آن قدر تكثير مي شد كه حافظه رم را پر مي كرد. اين كرم در عرض يك هفته حدود يك دهم اينترنت را آلوده كرد و بسياري از سرورها و سايت ها را به تعطيلي كشاند.
موريس در همان سال دستگير شد و در حالي كه ابراز پشيماني مي كرد، گفت: فقط قصد داشته با يك نفر شوخي كند. او به دليل آلوده كردن اينترنت بزرگ ترين هكر آن سال شناخته شد و به پرداخت جريمه 15 ميليون دلاري و پاك كردن كل اينترنت از اين كرم محكوم شد با اينكه كرم را كاملا از بين برد ولي چون اين نرم افزار قابليت خود تكاملي داشت، هنوز در بعضي قسمت ها نوادگان اين كرم به صورت هرزنامه ديده مي شوند، موريس با اينكه جريمه شده بود ولي سال هاي بعد هم دست به اقدامات مشابهي زد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






توسط ارتش سرخ | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
Www.NazTarin.Com & Www.LoxBlog.Com